OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI UBEZPIECZENIOWE
Krasnobród dnia 2012-04-02
Znak sprawy F 271.5.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego;
Gmina Krasnobród, ul. 3 Maja 36; 22-440 Krasnobród; woj. lubelskie
NIP 922-272-0550 REGON 950 368 701
tel. (084) 660 7691 fax. (084) 660 7692
e-mail: um@krasnobrod.pl
adres strony internetowej: www.krasnobrod.pl
2. Określenie trybu zamówienia;
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Ubezpieczenie majątku Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie oraz jednostek organizacyjnych
prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2010 r. NR 113, POZ. 759, NR 161, POZ. 1078 i NR 182, POZ. 1228 oraz z 2011 r. NR 5, POZ. 13, NR 28, POZ. 143, NR 87, POZ. 484, NR 234, POZ. 1386 i NR 240. POZ. 1429).
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
NAZWA NADANA ZAMÓWIENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Ubezpieczenie majątku Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie oraz jednostek organizacyjnych.
I. UBEZPIECZENIE OC. Zakres ubezpieczenia:
a) Zespół Szkół Ogólnokształcących z tytułu prowadzenia stołówki.
2. OC zarządcy nieruchomości: Szkody rzeczowe i osobowe na jedno i wszystkie zdarzenia w ciągu ubezpieczenia dot. Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie
-szkody na drogach gminnych 56,7km,
-chodnikach gminnych 2 km
-na boiskach sportowych /stadion Krasnobród/
-boisko wielofunkcyjne przy ZSO w K-r
- zalew w Krasnobrodzie
- obiekty sportowo-rekreacyjne w Krasnobrodzie przy ul. Zamojskiej
- punkt widokowy
II. UBEZPIECZENIE OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH zakres ubezpieczenia: ogień, uderzenie pioruna, eksplozja, upadek statku powietrznego, akcja ratownicza w związku ze zdarzeniami wyżej wymienionymi, następstwa szkód wodociągowych /niezamierzone i niekontrolowane wydobywanie się wody ,innych cieczy lub pary z przewodów i urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, cofnięcie się ścieków z sieci kanalizacyjnej, nieumyślne pozostawienie otwartych kurków wodociągowych, pękanie rur/szkody spowodowane innymi żywiołami /huragan, powódź, grad, ciężar śniegu, lodu, obsunięcie ziemi ,lawiny, deszcz nawalny, dym /sadze, szkody spowodowane niezachowaniem parametrów elektrycznych, uderzenie pojazdu z ubezpieczony przedmiot/kradzież, włamanie, dewastacja
- środki trwałe (budynki ,budowle wg .wykazów) Urząd Miejski w Krasnobrodzie
- Szkoła Podstawowa w Kaczórkach
- Warsztat Terapii Zajęciowej w Dominikanówce
- Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie z/s w Majdanie Wielkim
- Zespół Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie
- pozostałe środki trwałe /pompy ,agregaty i inne dotyczące Zakładu Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie z/s Majdan Wielki (wg wykazu)
- Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Krasnobrodzie
- Narzędzia, przyrządy i wyposażenie placówek kulturalno-oświatowych (balon BETA wzmocniony 6m)
- Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce (zmywarko- wyważarka, maszyna hafciarka, ugul)
- Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie wg wykazu z wyłączeniem sprzętu elektronicznego.
- Krasnobrodzki Dom Kultury w Krasnobrodzie (klarnet, saksofon altowy, saksofon tenorowy, tuba)
- Ochotnicze Straże Pożarne wg wykazu
- wyposażenie niskocenne (biurka, szafy i inne nie ujęte w klasyfikacji rodzajowej środków trwałych w poszczególnych jednostkach:
- Szkoła Podstawowa w Kaczórkach
- Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce
- Krasnobrodzki Dom Kultury w Krasnobrodzie (biurka ,szafy ,sprzęt nagłaśniający i grający itp.)
- Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie
- Zakład Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie z/s Majdan Wielki
- Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim
- Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Krasnobród Zbiory biblioteczne, wyposażenie Punktu Informacji Turystycznej, wyposażenie biblioteki
- Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
- Zespół Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie
- Urząd Miejski w Krasnobrodzie
- OSP Krasnobród
III. UBEZPIECZENIE OD KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM, RABUNKU
- gotówka przechowywana dot. ZSO
- gotówka transportowana dot. ZSO
IV. UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO OD WSZYSTKICH RYZYK - komputery
- Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce
- Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
- Szkoła Podstawowa w Kaczórkach
- Zakład Gospodarki Komunalnej w K-r z/s Majdan Wielki
- Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie
- Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie
- Zespół Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie
- Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim
- Szkoła Podstawowa w Majdanie Wielkim
- Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Krasnobrodzie
- Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Krasnobrodzie
- Krasnobrodzki Dom Kultury w Krasnobrodzie
- Zespół Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie
- Urząd Miejski w Krasnobrodzie
V. UBEZPIECZENIE MASZYN ELEKTRYCZNYCH OD SZKÓD ELEKTRYCZNYCH w UM i jednostek organizacyjnych
UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach (wykazach) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ
CPV: 66.51.00.00-8 - usługi ubezpieczeniowe
CPV: 66.51.50.00-3 usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
CPV: 66.51.60.00-0 usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
CPV 66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
CPV 66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515300-6 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
6. Termin wykonania zamówienia;
Termin wykonania zamówienia -do dnia 31.03.2013.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych w szczególności dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień w formie zezwolenia o którym mowa w art. 6 ust.1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej. (Dz.U.2010.11.66 tekst jednolity z późniejszymi zmianami).
Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
2) Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
8. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1) koncesję, zezwolenie lub licencję;
(Wykonawca winien udokumentować się posiadaniem specjalnych uprawnień w formie zezwolenia o którym mowa w art. 6 ust.1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej. (Dz.U.2010.11.66 tekst jednolity z późniejszymi zmianami).
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy przedłożyć:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli ofertę składa osoba fizyczna w miejsce w/w dokumentu składa oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w podpunkcie 2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument zawierający oświadczenie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Informacja o ograniczeniu możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
10. Informacja na temat wadium;
Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.
11. Informacja o udzieleniu zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Podstawą oceny ofert w przetargu jest kryterium ceny. Waga tego kryterium 100%.
13. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
- zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany wartości majątku,
- zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego w przypadku powstania nowych jednostek w wyniku przekształcenia lub wyodrębniania, połączenia lub likwidacji;
- korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;
- zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
14. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty można składać do dnia 10.04.2012r. do godziny 13:00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie, Krasnobród ul. 3 maja 36; 22-440 Krasnobród; woj. lubelskie.
15. Termin związania ofertą.
Zgodnie z art. 85 ust.1 P.z.p termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
16. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej;
Nie dotyczy
17. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy
18. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Aukcja elektroniczna nie będzie przeprowadzana.
19. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeśli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające może stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu zamówień z zakresu usług ubezpieczeniowych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
20. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej.
Nie dotyczy
21. Informacja o dacie zamieszczenia ogłoszenia w BZP.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP pod 75435 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
22. Informacja o przewidywanym unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Nie dotyczy.
BURMISTRZ KRASNOBRODU
mgr Wiesław CHMIELOWIEC
Pliki do pobrania
-
siwz_uslugi_ubezpieczenia_ii_podejscie.doc
[189 kb]
SIWZ ZAMÓWIENIE POWTÓRZONE -
ubezpieczenia__2012r-_wtz.doc
[37 kb]
WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ -
umowa_siwz_ubezpieczenia.doc
[48 kb]
PROJEKT UMOWY -
zgk.xls
[32 kb]
-
zestawienie_sprzetu_elektronicznego_mw.xls
[38 kb]
-
zalacznik_nr_2_sprzat_elektroniczny_zso.xls
[51 kb]
-
zalacznik_nr_1_wykaz_srodkow_trwalych_zso.xls
[34 kb]
-
wypos.do_ubez.na_2012r.sprzet_elektr.um.xls
[45 kb]
-
wykaz__budynkow__do_ubez._na_2012r..xls
[54 kb]
-
viisprzet_elektroniczny_zsp.xls
[48 kb]
-
viisprzet_elektroniczny_ops.xls
[34 kb]
-
tabela_formularz_ofertowy.doc
[76 kb]
-
srodki_trwale_do_ub._na_2012r._osp.xls
[41 kb]
-
sprzet_elektr.bibliotekka.xls
[34 kb]
-
sprzet_elekt.sp_kaczorki.xls
[30 kb]
-
ubezpieczenia_2012_kdk.doc
[36 kb]
KRASNOBRODZKI DOM KULTURY