OGŁOSZENIE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIE PRZEWYŻSZAJACEJ 14 000 euro netto
Krasnobród 2012-01-12
Nr sprawy RGGKiI 271.1.2012
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIE PRZEKRACZAJACEJ 14 000 EURO NETTO
W oparciu o art. 44 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych, (Dz. U. z 2009r. Nr 157, poz. 1240 z późniejszymi zmianami) kierując się regułą poszukiwania wykonawców na zasadach konkurencyjnych zawiadamiam o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na:
Dostawę opracowań projektowo- kosztorysowych dla zadań inwestycyjnych w miejscowościach: Krasnobród, Majdan Mały, Dominikanówka, Hutków, Hutki, Malewszczyzna położonych na terenie Gminy Krasnobród.
CPV 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
1) Nazwa (firma) i adres Zamawiającego;
Gmina Krasnobród, ul. 3 Maja 36; 22-440 Krasnobród; woj. lubelskie
NIP 922-272-0550 REGON 950 368 701 um@krasnobrod.pl
tel. (084) 660 7691 fax (084) 660 7692
2) Osoba upoważniona do kontaktów;
Sławomir UMIŃSKI - Inspektor ds. Inwestycji
Sylwester LIZUT - Podinspektor ds. Inwestycji
e-mail: um@krasnobrod.pl telefon: 084/6607691/2; fax 084/6607691/2
Informacje i wyjaśnienia uzyskać można od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 pod numerem telefonu 084 6607691(wew. 45); 084 6607692 (wew. 45).
3) Adres strony internetowej, na której dostępny jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
4) Termin realizacji zamówienia;
Termin opracowania i przekazania przedmiotu zamówienia
Do 60 dni od daty udzielenia zamówienia (podpisania umowy)
5) Rodzaj zamówienia;
dostawy
6) Tryb postępowania;
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o wewnętrzny system przeprowadzania postępowań o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej 14 000 euro netto ustanowiony przez Zamawiającego.
7) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opracowań projektowo-kosztorysowych dla zadań inwestycyjnych w miejscowościach: Krasnobród, Majdan Mały, Dominikanówka, Hutków, Hutki, Malewszczyzna położonych na terenie Gminy Krasnobród.
DOPUSZCZA SIĘ MOŻLIWOSĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH NA JEDNO LUB KILKA ZADAŃ
Zadanie nr 1. Remiza OSP w Majdanie Małym (wymiary obiektu 26,40 X 12,0)
- adaptacja pierwszego piętra na pomieszczenia użytkowe;
- wykonanie stropu;
- wykonanie elewacji zewnętrznej budynku;
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
-wzmocnienie więźby dachu;
-wykonanie podwieszanego sufitu i docieplenie;
-tynkowanie ścian;
-ułożenie podłogi;
-wykonanie orynnowania;
-wykonanie instalacji odgromowej;
(wyk projektu budowlano-wykonawczego, kosztorysów, przedmiarów, SSTWiORB w wersji papierowej i elektronicznej (skanowanej do PDF))
Zadanie nr 2. Remiza OSP w Dominikanówce (22,80 X 11,20)
- remont więźby dachu z wymiana pokrycia;
- wykonanie podwieszanego sufitu;
- wykonanie dwu sanitariatów;
- wykonanie elewacji zewnętrznej;
- wykonanie dojazdu i chodniki;
(wyk projektu budowlano-wykonawczego, kosztorysów, przedmiarów, SSTWiORB w wersji papierowej i elektronicznej (skanowanej do PDF))
Zadanie nr 3. Remiza OSP Malewszczyzna.
- wykonanie dwu sanitariatów;
-wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej ze zbiornikiem ścieków;
-wykonanie elewacji;
- wymiana stolarki drzwiowej;
- utwardzenie placu przed remizą;
(wyk projektu kosztorysów, przedmiarów, SSTWiORB w wersji papierowej i elektronicznej (skanowanej do PDF))
Zadanie nr 4. Budynek mienia gminnego w Hutkowie (20,4 X 10,0) - po byłej szkole podstawowej.
- remont kapitalny budynku parterowego z adaptacją pomieszczeń na świetlicę wiejską.
(wyk projektu budowlano-wykonawczego, kosztorysów, przedmiarów, SSTWiORB w wersji papierowej i elektronicznej (skanowanej do PDF))
Zadanie nr 5. Remiza OSP w Hutkach (27,0 X 12,2).
- wymiana pokrycia dachu;
- wzmocnienie więźby dachowej;
- uzupełnienie stropu;
- wykonanie elewacji zewnętrznej;
- modernizacja schodów zewnętrznych;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
Zadanie nr 6. Wykonanie parkingu na osiedlu Podklasztor w Krasnobrodzie
Powierzchnia opracowania: około 4000m2
Zadanie nr 7. Remont placu manewrowego przy Krasnobrodzkim Domu Kultury w Krasnobrodzie.
Powierzchnia opracowania: około 800m2
Zadanie nr 8. Remont chodników przy drogach powiatowych w Krasnobrodzie.
(przy ulicach: Zamojskiej: 380m, Sanatoryjnej 460m, Tomaszowskiej 360m,)
8) Kryteria oceny ofert;
Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
Kryterium cena = waga 100%
9) Miejsce i termin składania ofert;
Oferty w formie pisemnej należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie 22-440 Krasnobród; ul. 3 Maja 36 do dnia 23.01.2012r. do godziny 10:00 lub już przesłać na adres Zamawiającego: Gmina Krasnobród; 22-440 Krasnobród; ul. 3 Maja 36.
Burmistrz Krasnobrodu
mgr Wiesław CHMIELOWIEC