OGŁOSZENIE O ZAMOWIENIU - PRACE PROJEKTOWE
Krasnobród 2010-05-26
Znak sprawy IN 341 - 08 / 2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1) Nazwa (firma) i adres Zamawiającego;
Gmina Krasnobród, ul. 3-go Maja 36; 22-440 Krasnobród;
NIP 922-272-0550 REGON 950 368 701
tel. (084) 660 7691 fax. (084) 660 7692
um@krasnobrod.pl, www.krasnobrod.pl
2) Określenie trybu zamówienia;
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na potrzeby realizacji projektu pod tytulem
- Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie.
prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz.1241, Nr 206, poz.1591,Nr 219, poz. 1706 i Nr 223, poz. 1778).
Kod klasyfikacji Wspólnego słownika zamówień (CPV):
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na potrzeby realizacji projektu pod tytułem
- Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie.
W zakres zamówienia wchodzą następujące opracowania projektowo-kosztorysowe
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - OPRACOWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANO-WYKONAWCZYCH BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ.
- Budynek zaplecza sanitarnego - przebudowa i remont.
W zakres rzeczowy dokumentacji projektowej wchodzi przebudowa zaplecza sanitarnego zlokalizowanego w budynku parterowym o konstrukcji murowanej o powierzchni zabudowy około 90m2. Budynek zlokalizowany jest przy pasażu spacerowym przy ulicy Sikorskiego w Krasnobrodzie. Budynek posiada przyłącza do sieci energetycznej, sanitarnej, wodociągowej i gazowej.
- Rozbudowa punktu widokowego w miejscowości Krasnobród wraz z przebudową podejścia na punkt widokowy .
W zakres rzeczowy dokumentacji projektowej na rozbudowę punktu widokowego wchodzi podwyższenie istniejącego obiektu murowanego z kostek wapienia józefowskiego oraz zaprojektowanie drewnianej konstrukcji dachowej obiektu.
Przy obiekcie należy zaprojektować ścieżkę spacerową (podejście) do punktu widokowego. Długość podejścia wynosi około 50m.
CZEŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 - OPRACOWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANO-WYKONAWCZYCH BRANŻY DROGOWEJ.
- Budowa ścieżek rowerowych i spacerowych.
W zakres rzeczowy dokumentacji projektowej wchodzi zaprojektowanie utwardzonych ścieżek pieszo-rowerowych:
- Pomiędzy dwiema odnogami rzeki Wieprz ścieżki prowadzącej do pomostu widokowego. Długość ścieżki będzie wynosić około 180m, szerokość około 2,5m.
- Dookoła powstałego zbiornika wodnego usytuowane będą ścieżki pieszo-rowerowe o łącznej długości około 3 000 metrów. Przy ścieżkach mają zostać zaprojektowane tzw. podejścia do ławek parkowych.
- Przebudowa parkingów przy zalewie w Krasnobrodzie
W zakres rzeczowy dokumentacji projektowej wchodzi zaprojektowanie przebudowy istniejących parkingów:
Przy ulicy Młyńskiej i ulicy Sikorskiego w Krasnobrodzie. Powierzchnia projektowanych parkingów wynosi około 0,80ha.
CZEŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 - OPRACOWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANO-WYKONAWCZYCH BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
- Budowa oświetlenia zbiornika wodnego.
W zakres rzeczowy dokumentacji oświetlenia ścieżek pieszo-rowerowych wchodzi opracowanie dokumentacji na budowę linii kablowych oświetlenia parkowego z diodami LED. Długość linii kablowych oświetlenia ulicznego wynosi około 3 000 m.
Wszystkie opracowania projektowe będą wykonane na mapach do celów projektowych w wersji numerycznej którą przekaże Zamawiający.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej;
Nie dopuszcza się możliwości składania oferty wariantowej.
6) Termin wykonania zamówienia;
Zakończenie 15.07.2010r.
7) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych w szczególności dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Wykonawca spełni warunek dla części zamówienia nr 1 jeśli będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia projektowe upoważniające do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej w zakresie projektowania budynków.
Wykonawca spełni warunek dla części zamówienia nr 2 jeśli będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia projektowe upoważniające do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie projektowania dróg.
Wykonawca spełni warunek dla części zamówienia nr 3 jeśli będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia projektowe upoważniające do pełnienia samodzielnej funkcji projektanta w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie projektowania sieci i instalacji elektrycznych.
5. Sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Wykonawca spełni warunek odpowiednio dla części zamówienia nr 1, nr 2 lub nr 3 jeśli przedłoży zaświadczenie z właściwej Izby samorządu zawodowego wystawione dla osoby wskazanej do pełnienia funkcji projektanta w danej części zamówienia. Zaświadczenie ma potwierdzać przynależność tej osoby do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej aktualnego na dzień składania ofert.
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 5 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokument zawierający oświadczenie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
8) Informacja o ograniczeniu możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
9) Informacja na temat wadium;
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10) Informacja o udzieleniu zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
11) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie;
Przy wyborze oferty stosowane będą następujące kryteria oceny ofert:
Kryterium ceny - waga tego kryterium wynosi 100%.
12) Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
13) Miejsce i termin składania ofert;
Oferty można składać do dnia 2010-06-04 do godziny 15:20 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie; 22-440 Krasnobród;
ul.3Maja 36.
14) Termin związania ofertą.
Zgodnie z art. 85 ust.1 pkt 1 P.z.p termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
15) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej;
Nie dotyczy
16) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów;
Nie dotyczy
17) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna;
Aukcja elektroniczna nie będzie przeprowadzana.
18) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień;
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
19) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Krasnobrodzie finansowany jest w ramach Osi Priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, działania 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria III Infrastruktura turystyki - projekty lokalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.
20) Informacja o dacie zamieszczenia ogłoszenia w BZP.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP pod nr 145816-2010 w dniu 26.05.2010r.
21) Informacja o przewidywanym unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia.
Burmistrz Krasnobrodu
mgr Janusz OŚ