Przetarg na dostawę projektów podziału nieruchomości
Krasnobród 2009-10-13
IN 341-07 / 09
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1) Nazwa (firma) i adres Zamawiającego;
Urząd Miejski w Krasnobrodzie, ul. 3-go Maja 36; 22-440 Krasnobród;
NIP 922-13-52-156 REGON 000535310
tel. (084) 660 7691 fax (084) 660 7692
um@krasnobrod.pl www.krasnobrod.pl
2) Określenie trybu zamówienia;
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Dostawa map opracowanych w trybie przepisów ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych zawierających projekty podziału nieruchomości pod budowę drogi gminnej nr 110 859L relacji Hutków - Grabnik - długość odcinka około 2km".
prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia
2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742).
Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.25.00.00-5
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa map opracowanych w trybie przepisów ustawy „o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych" zawierających projekty podziału nieruchomości pod budowę drogi gminnej nr 110 859L relacji Hutków - Grabnik - długość odcinka około 2km.
Wykonane mapy projektów podziału nieruchomości mają stanowić załącznik do wniosku w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi, który złoży Gmina Krasnobród do Starosty Zamojskiego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Nr 80, poz. 721 z późn. zm.). Opracowane mapy podziałowe mają umożliwić uzyskanie przez Gminę Krasnobród decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi gminnej nr 110 859L relacji Hutków - Grabnik - długość odcinka około 2km.
Zgodnie z opracowanym projektem budowlano-wykonawczym planuje się, że podziałem objęte zostanie około 164 działki. Działki w większości położone są w terenach rolnych. Wydzielone działki zostaną zajęte na cele budowlane związane z realizacją inwestycji drogowej. Projekt budowlany określa zakres opracowania map stanowiących przedmiot zamówienia.
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej;
Nie dopuszcza się możliwości składania oferty wariantowej.
6) Termin wykonania zamówienia;
01 marca 2010r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona systemem zero-jedynkowym metodą (spełnia - nie spełnia).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu;
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia:
2) Dokument stwierdzający, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
(Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dokument potwierdzający posiadanie uprawnień geodezyjnych. Uprawnieniami geodezyjnymi musi dysponować wskazana przez Wykonawcę w ofercie osoba fizyczna, która uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia. Podstawą prawną upoważniającą Zamawiającego do wymagania uprawnienia jest ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000r. nr 100, poz. 1086 ze zm.).
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Wykonawca obowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8) Informacja na temat wadium;
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie;
Podstawą oceny ofert w przetargu jest kryterium ceny. Waga tego kryterium 100%.
10) Miejsce i termin składania ofert;
Oferty można składać do dnia 2010-10-21 do godziny 10:00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie; 22-440 Krasnobród; ul.3-go Maja 36.
11) Termin związania ofertą.
Zgodnie z art. 85 ust.1 pkt 1 P.z.p termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
12) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej;
Nie dotyczy
13) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów;
Nie dotyczy
14) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna;
Nie dotyczy
15) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień;
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
16) Informacja o dacie zamieszczenia ogłoszenia w BZP.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w BZP pod nr 177237-2009 w dniu 13.10.2009 r.
Burmistrz Krasnobrodu
mgr Janusz OŚ
Pliki do pobrania
-
mapa_z_planu_zagospodarownaia_przestrzennego_gminy_zmn.jpg
[222 kb]
-
umowa_na_dostawe_map_podzialowych.doc
[48 kb]
-
1214_siwz_dostawa_map_podzialowych_hutkow_-_grabnik.doc
[224 kb]
-
oswiadczenie_art._22_i_24_ustawy_p.z.p..doc
[37 kb]
Oświadczenie - druk -
oferta_-_druk.doc
[35 kb]
Druk oferty -
rys_03_plan_syt-rys_o3_pb_ps_(2).pdf
[672 kb]
-
rys_03_plan_syt-rys_o3_pb_ps.pdf
[650 kb]
-
rys_03_plan_syt-rys_o2_pzt_(3).pdf
[660 kb]