Jarmark Krasnobrodzki

Jarmark Krasnobrodzki
„Szanowni Państwo, dzisiejsza impreza organizowana jest w ramach projektu „Współpraca gminy Krasnobród, Solec-Zdrój i Rymanów w zakresie rozwoju kompetencji uzdrowiskowych i turystycznych". Projekt finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego poprzez Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007 - 2013"- taką zapowiedź regularnie co 45 minut mogli usłyszeć uczestnicy jarmarku turystycznego zorganizowanego 4 sierpnia 2013 roku przez Urząd Miasta w Krasnobrodzie.
Imprezę zorganizowano w celu promocji turystyki w gminie Krasnobród. Z jednej strony stanowiła ona element lokalnego produktu turystycznego pozwalając turystom uatrakcyjnić pobyt w Krasnobrodzie, z drugiej strony stała się ważnym wydarzeniem kulturalnym, z którego licznie korzystali także mieszkańcy miasta jak i sąsiednich miejscowości.
Od godz. 16 czynne były stoiska wystawiennicze rzemieślników oraz twórców rękodzieła ludowego. Osoby zainteresowane różnymi wyrobami mogli je kupić jak również skorzystać z usług licznie reprezentowanej na jarmarku branży gastronomicznej. Punktem kulminacyjnym były 2 koncerty: Krystyny Giżowskiej oraz zespołu Cliver. Różne gatunki muzyczne reprezentowane przez tych wykonawców zgromadziły 2 rodzaje widowni. W pierwszym koncercie uczestniczyły głównie osoby starsze, pamiętające początki kariery Krystyny Giżowskiej, w drugim zaś przede wszystkim młodzież i miłośnicy muzyki discopolowej. Zorganizowanie 2 tak różnych koncertów podczas jednej imprezy było nie tylko ciekawym, ale także niezwykle udanym przedsięwzięciem.
Ze środków projektu sfinansowano organizację 3 jarmarków, obok krasnobrodzkiego, także w Solcu - Zdroju i w Rymanowie. Łącznie na ten cel współpracujące gminy wydały ponad 130 tys. zł, 90% tej kwoty sfinansowała Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w Warszawie z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2017 - 2013.
Kampania promocyjna realizowana w projekcie, obok organizacji jarmarków, obejmuje m.in. produkcję 30-sekundowego spotu telewizyjnego promującego usługi turystyczno - uzdrowiskowe gmin partnerskich oraz jego 178 - krotną emisję w telewizji regionalnej i 72-krotną w telewizji ogólnokrajowej. Spot można obejrzeć w TVP1 i TVN. Zaplanowano także zamieszczenie 80 ogłoszeń prasowych, druk 3-tomowego albumu fotograficznego, druk kilku tysięcy plakatów, ulotek i broszur informacyjnych oraz produkcję ponad 20 000 gadżetów (m.in. piłek, koszulek, długopisów, toreb itp.) Produkowane są witacze i tablice informacyjne. Wykonano wizualizację 3D 3 gmin w tym terenów inwestycyjnych oferowanych przez samorządy. Kampania promocyjna prowadzona jest pod hasłem „Malownicze uzdrowiska, bliżej niż myślisz".

 


Galeria zdjęć


Goganet