XVIII sesja VI kadencji Rady Miejskiej w Krasnobrodzie
Aktualnosci, Czwartek, 12 lipca 2012
Informujemy, że 20 lipca 2012 roku (tj. piątek) o godz. 08.30 w Krasnobrodzkim Domu Kultury odbędzie się XVIII sesja VI kadencji Rady Miejskiej w Krasnobrodzie.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
5. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zmiany uchwały Nr XVI/142/08 Rady Miejskiej w Krasnobrodzie w sprawie przyjęcia „Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Krasnobród do 2020 roku”,
2) w sprawie zmiany uchwały nr XVI/107/12 Rady Miejskiej w Krasnobrodzie z dnia 26 kwietnia 2012 roku w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie i realizację przez Gminę Krasnobród, jako partnera projektu pt: „Zwiększenie wykorzystania energii słonecznej dla zmniejszenia stopnia degradacji środowiska naturalnego Roztocza Tomaszowskiego”,
3) w sprawie przyjęcia Planu Odnowy Miejscowości Dominikanówka na lata 2012 – 2018,
4) w sprawie przyjęcia Planu Odnowy Miejscowości Malewszczyzna na lata 2012 – 2018,
5) w sprawie przyjęcia Planu Odnowy Miejscowości Majdan Mały na lata 2012 – 2018,
6) w sprawie przyjęcia Planu Odnowy Miejscowości Hutków na lata 2012 – 2018,
7) w sprawie przyjęcia Planu Odnowy Miejscowości Hutki na lata 2012 – 2018,
8) w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Krasnobród,
9) w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości,
10) w sprawie zmiany uchwały Nr X/69/11 Rady Miejskiej w Krasnobrodzie w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych jednostek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich wykorzystania,
11) w sprawie zmiany załącznika nr 1 do uchwały Nr XXXIV/278/2002 z dnia 10 października 2002 roku dotyczącej statutu Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Krasnobrodzie,
12) w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego,
13) w sprawie zmiany uchwały budżetowej gminy na rok 2012,
14) w sprawie wprowadzenia zmian w wieloletniej prognozie finansowej.
6. Informacja Burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.
7. Interpelacje i wolne wnioski.
8. Zakończenie obrad.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
5. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zmiany uchwały Nr XVI/142/08 Rady Miejskiej w Krasnobrodzie w sprawie przyjęcia „Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Krasnobród do 2020 roku”,
2) w sprawie zmiany uchwały nr XVI/107/12 Rady Miejskiej w Krasnobrodzie z dnia 26 kwietnia 2012 roku w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie i realizację przez Gminę Krasnobród, jako partnera projektu pt: „Zwiększenie wykorzystania energii słonecznej dla zmniejszenia stopnia degradacji środowiska naturalnego Roztocza Tomaszowskiego”,
3) w sprawie przyjęcia Planu Odnowy Miejscowości Dominikanówka na lata 2012 – 2018,
4) w sprawie przyjęcia Planu Odnowy Miejscowości Malewszczyzna na lata 2012 – 2018,
5) w sprawie przyjęcia Planu Odnowy Miejscowości Majdan Mały na lata 2012 – 2018,
6) w sprawie przyjęcia Planu Odnowy Miejscowości Hutków na lata 2012 – 2018,
7) w sprawie przyjęcia Planu Odnowy Miejscowości Hutki na lata 2012 – 2018,
8) w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Krasnobród,
9) w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości,
10) w sprawie zmiany uchwały Nr X/69/11 Rady Miejskiej w Krasnobrodzie w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych jednostek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich wykorzystania,
11) w sprawie zmiany załącznika nr 1 do uchwały Nr XXXIV/278/2002 z dnia 10 października 2002 roku dotyczącej statutu Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Krasnobrodzie,
12) w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego,
13) w sprawie zmiany uchwały budżetowej gminy na rok 2012,
14) w sprawie wprowadzenia zmian w wieloletniej prognozie finansowej.
6. Informacja Burmistrza o pracy w okresie międzysesyjnym.
7. Interpelacje i wolne wnioski.
8. Zakończenie obrad.