OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Aktualnosci, Piątek, 20 marca 2009

 

I N F O R M A C J A

o wyniku naboru  na wolne  stanowisko  urzędnicze .

1.Nazwa i adres  jednostki  : Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w
Krasnobrodzie , ul  Kościuszki 6
2.Stanowisko : Inspektor  ds. świadczeń rodzinnych
3.Imię i nazwisko oraz adres wybranego  kandydata :   Barbara  Honorata  Kusiak , zam . Zielone , 22 -440 Krasnobród
4.Uzasadnienie  dokonanego  wyboru  : Kandydat spełnił wszystkie  niezbędne wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze  oraz uzyskał  największą  liczbę punktów z rozmowy  kwalifikacyjnej .

     Krasnobród  2009 .04.07


 

 Lista  Kandydatów   nr  1

  którzy  spełniają wymagania  formalne  określone  w ogłoszeniu 
 z  dnia   23 marca 2009 roku  o  stanowisku  urzędniczym   ds.  świadczeń  rodzinnych  w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej  w Krasnobrodzie :

1.Barbara Honorata Kusiak  zam . Zielone
2.Beata Bodys                       zam . Krasnobród


Rozmowy  kwalifikacyjne z kandydatami  na  w/w stanowisko odbędą  się  w  Miejsko  Gminnym Ośrodku  Pomocy Społecznej  w Krasnobrodzie  ( pokój   nr  3 )  w  dniu  7  kwietnia  2009 roku  o  godz  11  

 


 

 

Na podstawie art. 13 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., nr 223, poz. 1458).

 

Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. świadczeń rodzinnych  w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie.

 I KANDYDAT POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
  1. Jest obywatelem polskim.
  2. Ukończył 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie.
  4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
  5. Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
  6. Posiada wykształcenie wyższe.
  7. Posiada co najmniej półroczny staż w prowadzeniu spraw dotyczących świadczeń rodzinnych.
  8. Znajomość programu do obsługi świadczeń rodzinnych.
  9. Znajomość Ustawy z dnia 28 listopada 2003 roku o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 roku, nr 139, poz. 992 z późn. zm).
  10. Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
  11. Znajomość Instrukcji Kancelaryjnej.
  12. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
 II KANDYDAT POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WYMAGANIA DODATKOWE:
  1. Znajomość Ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentówc (Dz. U. z 2007 roku, nr 192, poz. 1378 z późn. zm.).
  2. Umiejętności interpersonalne.
  3. umiejętność dostosowania tempa pracy do narzuconych terminów.
  4. Umiejętność interpretacji przepisów i ich zmian oraz stosowania w praktyce przepisów prawnych.
  5. Umiejętność redagowania pism.
  6. Umiejętność pracy w zespole.
  7. Umiejętność organizacji pracy.
  8. Dyspozycyjność.
  9. Asertywność.
  10. Rzetelność i punktualność.
 III OKREŚLENIE CELÓW I ZADAŃ WYKONYWANYCH NA DANYM STANOWISKU:
  1. Przyjmowanie wniosków i informowanie petentów w sprawach świadczeń rodzinnych.
  2. Prowadzenie ewidencji wniosków o świadczenie rodzinne wpływających do MGOPS w Krasnobrodzie.
  3. Przygotowywanie dokumentacji do wydawania decyzji w zakresie świadczeń rodzinnych.
  4. Sporządzanie decyzji administracyjnych przyznających i odmawiających świadczenia rodzinne.
  5. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi.
  6. Obsługa programu komputerowego „Świadczenia rodzinne”.
  7. Współpraca z głównym księgowym i pracownikami socjalnymi.
  8. Sporządzanie sprawozdawczości i niezbędnych analiz z zakresu świadczeń rodzinnych.
  9. Tworzenie list wypłat.
  10. Wykonywanie innych czynności zlecanych przez Kierownika MGOPS w Krasnobrodzie.
  11. Kierowanie się zasadą dobra osób, którym służy poszanowanie ich godności.
 IV WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
  1. List motywacyjny.
  2. Szczegółowy życiorys zawodowy – CV.
  3. Kopia dowodu osobistego.
  4. Kserokopie swiadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu.
  5. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie.
  6. Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
 V SKŁADANIE OFERT:

Wymagane dokumenty rekrutacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie lub przesłać drogą pocztową na adres:

Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie,

ul. Kościuszki 6,

22 – 440 Krasnobród

do dnia 1 kwietnia 2009  do godz. 15.30 (decyduje data wpływu do Ośrodka).

Dokumenty, które wpłynął  do MGOPS niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych zakwalifikowani do dalszego etapu kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Wymagane dokumenty rekrutacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Krasnobród.

                                                                              

                                                                                        Kierownik MGOPS w Krasnobrodzie

                                                                                                     Mirosława Konopka


Goganet